XV sesja Rady Miejskiej w Lęborku
- Data posiedzenia
- 24-10-2025, godz. 13:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Lęborku ; ul. Armii Krajowej 14 ; 84-300 Lębork , Sala Rajców
Porządek obrad
- 1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
- 2. Przedstawienie porządku obrad.
- 3. Przyjęcie Protokołu Sesji nr XIV z dnia 12.09.2025r.
-
4. Rozpatrzenie projektów uchwał ws.:
-
4a. zmiany Uchwały Nr VII-81/2024 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 20.12.2024 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Lęborka na 2025 rok;
- 4b. zmiany Uchwały Nr VII-80/2024 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 20.12.2024 r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Lęborka na lata 2025-2037;
-
4c. ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Lębork, a także określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasto Lębork;
-
4d. przystąpienia do sporządzenia projektu uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na terenie Gminy Miasto Lębork;
-
4e. określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Lębork;
-
4f. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości ( ul. Komuny Paryskiej, ul.Saperów);
-
4g. wyrażenia zgody na sprzedaż w drodze bezprzetargowej udziału w nieruchomości na rzecz jej współwłaściciela;
-
4h. wystąpienia Gminy Miasto Lębork ze Stowarzyszenia "Associazione Europea Romea Strata E.T.S. (AERS)";
-
4i. odwołania Opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Lęborka;
-
4j. zmieniająca uchwałę nr XXIX-506/2013 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 22.10.2013 r. w sprawie utworzenia Młodzieżowej Rady Miasta Lęborka i nadania jej statutu;
-
4k. rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta Lęborka ( Wnioskodawca: Komisja Skarg, Wniosków i Petycji);
-
4l. rozpatrzenia skargi na działalność Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku ( Wnioskodawca: Komisja Skarg, Wniosków i Petycji).
-
4a. zmiany Uchwały Nr VII-81/2024 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 20.12.2024 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Lęborka na 2025 rok;
-
5. Sprawozdania.
-
5a. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na sesjach Rady Miejskiej w Lęborku w I półroczu 2025r. od 01.011.2025r. do 30.06.2025r.
-
5b. Sprawozdanie z realizacji uchwały przyjęcia Rocznego programu współpracy na 2025 rok Gminy Miasto Lębork z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, przez które może być prowadzona działalność pożytku publicznego za miesiąc sierpień 2025 roku;
-
5c. Sprawozdanie z realizacji uchwały przyjęcia Rocznego programu współpracy na 2025 rok Gminy Miasto Lębork z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, przez które może być prowadzona działalność pożytku publicznego za miesiąc wrzesień 2025 roku;
-
5d. Sprawozdanie z realizacji uchwały Nr XIX-219/2008 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 31.03.2008r. w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawienia lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata. Sprawozdanie za okres od 05.09.2025r. do 14.10.2025r.
-
5a. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na sesjach Rady Miejskiej w Lęborku w I półroczu 2025r. od 01.011.2025r. do 30.06.2025r.
- 6. Interpelacje i zapytania radnych.
- 7. Wnioski i oświadczenia.
- 8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- 9. Informacje Przewodniczącego Rady.
- 10. Zamknięcie obrad.